marți, 5 februarie 2013

Filmul.

Ieri am descărcat filmul despre care mi-ai tot spus. Mi-a luat ceva să mă hotărăsc, fiindcă nu-mi place să mi se recomande filme, prefer să le caut singur, chiar dacă risc să dau si peste unele proaste. E sentimentul ăla de parcă ai fi descoperit o lume nouă şi trebuie să vorbeşti despre ce şi cum e acolo, să-ţi lauzi isprava. Mi-am luat, deci, ţigările, un măr şi un cuţit şi m-am aşezat în fotoliu, chiar lângă masă, la geam. Era soare afară, aşa că am deschis geamul şi-am luat o ţigară din pachet. Aveam poftă de fumat. Cum nu mai găseam bricheta, am dat o fugă până în bucătărie să iau un chibrit. Abia când m-am întors am băgat de seamă că filmul mergea de câteva minute bune. L-am lăsat de unde era, nu părea c-aş fi pierdut prea multe oricum. Până pe la jumate am fumat destul de mult, ştiu că mi se făcuse o sete teribilă. Aş fi băut o bere, dar am zis să nu mai întrerup, aşa că am luat mărul de pe masă. Mă tot uitam la el, era cam mare, nu eram sigur că-l puteam mânca pe tot, în plus, era şi cam fleşcăit, deloc tentant. Nu prea am fost atent la film, recunosc, dar îmi părea cunoscut, probabil mi-ai povestit din el. În orice caz, ştiu că era despre un tip care stătea toată ziua în fotoliu, se uita pe geam, fuma şi mânca mere. Cred că până la urmă ajunge să ia un cuţit şi să-şi taie gâtul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu