vineri, 17 ianuarie 2014

Starea vremii.

Mă uitam de dimineață pe geam. Ploaia e cea mai nefutută mironosiță pe care am întâlnit-o. Se tot plânge ca proasta de aseară. Nu știu ce să fac ca să evit să dau ochii cu ea azi. Dacă plec știu c-o să mă bată la cap. Ăsta-i stilu jeluistic. Stă geană pe mine la ieșirea din bloc, de zici că am futut-o și nu i-am plătit. Nu știu care-i faza cu unii de se atasează de ea. Ies la plimbare împreună, se imbrățișează, se dau dracu. Nu mi se pare nimic extraordinar, messianic și nici măcar cristianoronaldic la ea. Eu unu sunt mai selectiv, nu las pe oricine să mă pună la pat. Mă îmbrac pân’ la urmă. Îmi termin dejunul. Un clasic sendviș în care pun o cafea între două bucăți de țigară. Ies pe ușă gata să-mi fac vraiște perechea de blugi cea mai bună și să mă fac fleașcă cu stil, la cămașă. Sunt gata să plutesc pe noroaie și bălți, să despart, cu mâinile goale, mai ceva ca Moise, marea de oameni. Sunt un fel de Iisus care plătește chirie. Cu rate la bancă pentru cuiul din palmă și fără minuni la saltea pentru zile înnorate.

2 comentarii:

  1. ai bătut"a" acolo unde este "â", la început de text. :D cristianoronaldic! amuzantă găselniţa. aşa, ieşi din casă şi rupe stilul. aştept textul facerii adevăratei tale poveşti. 7

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos de corectura, dar si de apreciere. Ma bucur ca ti-a placut. Incerc sa scriu mai pe rupte, ca sa zic asa! :)

      Ștergere