sâmbătă, 26 aprilie 2014

încurând.

încurând mă ridic în capul oaselor. merg să-mi fac o cafea și încerc să-mi revin. am dormit prost. așa adorm mereu când vin de la muncă. dacă văd un film sau citesc ceva parcă simt că dorm mai deștept. în orice caz mă trezesc crispat. în fiecare dimineață preacurând o durere de stomac. durerile de cap apar și ele încurând mai ales că sunt în schimbul 1. mi-ar plăcea să am mai multe schimburi dar cu banii de pe schimbul 1 nu prea pot să mă schimb. oricum nu foarte curând. superiorii tot încurajează un coleg mai fără tragere evident curându-l. nu trebuie să dăm din picioare aiurea. cică doar așa ne încururăm cum trebuie cu roadele muncii noastre. așa zic ei. eu vreau să mai stau și pe scaun din când în când și nu mă încurc cu ei. mi-au promis și mie că încurând o să rezolvăm problemele ca bărbații. dar le-am spus clar că nu cred în manifestări d-astea și că nu-s pe genu lor. în fine. așa sunt ăștia de sus. te trimit înapoi în bancă și-ți mai trag și-o palmă peste cur ca să-ți intre bine unde trebuie că ești decurând pe-acolo. ei știu cum se face propaganda și se vede de la intrarea în firmă. e scris cu litere mari de tipar. cu noi încurând în fiecare zi vei simți într-adevăr că trăiești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu