sâmbătă, 1 martie 2014

vis, ah, vis!

Am visat toate visele. Nu mai am ce visa. Nici măcar nu mai dorm. Stau treaz zi și noapte. Am tot dormit până acum. A fost ok. Dar acum fără vise clar nu-i mai văd rostul. Nu beau cafea de aproape un an, dacă vă gândiți că ea m-ar ține treaz. Pur și simplu m-am săturat de somn. Am dormit suficient. Mai ales că, la un moment dat, visele au început să se repete. De aici, practic, a început totul. Sau s-a sfârșit totul. Fiindcă aici s-a produs ruptura asta între mine și somn. Vedeam cum visele mele se telenoveleau. Trebuia făcut ceva. Așa că m-am pus în pat cu gânduri mari. Mi-am propus să termin toate episoadele cumva. Și-am dormit, și-am dormit, și-am dormit. Ce-i drept, n-am crezut niciodată c-o să rămân fără vise. Speram doar la un serial mai bun. Nici nu știu cât a durat tot somnul ăsta. Știu doar că acum mă simt foarte odihnit. Am visat toate visele. Mi-am îndeplinit visul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu