sâmbătă, 28 februarie 2015

plăcintă cu mere.

vine din vecini miros de plăcinte. cu aluat de casă. toată dimineața s-au auzit mesele gemând sub frământări. eu nu știu nici azi din ce aluat sunt făcut. știu doar umplutura. măr copt. pe dinăuntru sunt un măr copt. am un măr copt în loc de inimă. miroase a plăcinte. sufletul meu duhnește a scorțișoară. mama mereu exagera cu scorțișoară în plăcinta de mere. lu' tata nu i-au plăcut niciodată plăcintele mamei. lu' tata nu-i plac merele. inima mea e un măr copt. am pe piele urme de degete cu amprenta mamei. am să-i cumpăr lu' tata un măr de ziua lui. o să iau și eu o gură din el și-l las lui pe tot. știu că mereu îmi zicea să-mi iau inima-n dinți. e liniște. se mai aude doar mama cum lovește masa cu aluatul ăsta despre care nu știu din ce e făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu