duminică, 4 ianuarie 2015

gura mare!

femeile au gura mare, să te ferești de ele! am tot auzit asta când eram mic. dar au și limba mai mare. pe asta am descoperit-o eu. arată ca o perna. e bună când ești foarte obosit. doar ce pui capul și gata, ești pe partea bună a sensurilor. sau ca o scoică e gura lor. îmi imaginez o oală plină de guri de femeie încleștate, după care să aștepți să se deschidă, pe un scăunel, lângă aragaz, cu-n buchet de crizanteme. limba e bucățica aia de cărniță fină ca o batistuță  d-aia de se aruncă din tren la plecare ca să-ți rămână în inimă pentru tot restul vieții. pe cerul gurii lor nu găsești niciodată înnorat. e bine, e cald și miroase mereu ca aerisitul camerei. uneori îmi vine să mă ascund într-o gură de femeie. așa, ca-ntr-un șifonier plin cu umerașe lăsate de umeri, ca cel din "treci în camera ta". femeile astea, n-au știut niciodată ce-i iubirea, dar le stă pe limbă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu