vineri, 6 decembrie 2013

E frig de-mi îngheață amintirile-n instalație.

M-am născut vara dar numele mă îndeamnă la chercheleli și pe timpul iernii, ce bulangeală! O antagonie, o împerechere de temperaturi ce nu par să se înțeleagă decât dacă le îmbârligi cumva și dacă le faci să le fie dor uneia de alta. Vara ți-e cald, vrei frig să-ți înghețe curu, să-ți faci țurțuri din pișat și să te bați cu ei de zici că-s săbii Jedi, iar iarna duci dorul până și transpirației puturoase de subraț călător în tramvai. Cum ziceam, o bulangeală! Un fel de motricitate sexuală pe care ființa mea, îmi tot bătea de-o vreme apropo-uri c-ar poseda-o.
Când eram mici îl așteptam cu toții pe nea ăla de la etaju 3. Stăteau ai noștrii cu ușile deschise de nu mai faceau față caloriferele alea nenorocite cu fonta d-abia dezmorțită-n morții mă-sii. Ăsta de care ziceam, făcea pe Moș Nicolae. Ce mai Moș?! Moș Nicolae Jidanu. Zgârcit în draci, d-aici și renumele. Al dreacu ne lua din traistă de parcă era traista mă-sii. Se ducea apoi și le vindea la coțul blocului la preț de nimic. Se împerechea și ăsta, ca mai toți de pe scară, oameni serioși, cu Maricica Oacheșa. Ne-am căcat pe noi de râs când, unu mai mare de la scara cealaltă s-a dus la asta s-o bucească. A ieșit speriat și cu pachetul de Snagov în mână, pachet destinat Maricicăi pentru servicii, privea cu ochii mari spre vecină-său de l-a dus acolo. Parcă-l mai aud: "Bă, nu vezi că asta zici că e ultimul ovul nefecundat scos din maică-ta, aburind ca un cozonac cald din cuptor, înaintea menopauzei cu călduri? Mă omori în pula mea!" Individul s-a dovedit până la urmă a fi pe invers. A fost văzut odată cum dădea din cur pe străzi prin centru vechi, ca o geampara pederastă. Cu Maricica, ca să fiu drept, toți am fost, eram mândri, "hell yeah", că puneam punctul pe i și noi ca băieții. Intram acolo rând pe rând la înaintare ca niște dorobanți sexuali de primă labă. Era iarnă, sau vară, dracu știe, erau sărbători fericite, băga-mi-aș!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu